Reisverslag dag 27 - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Sjirk Ament - WaarBenJij.nu Reisverslag dag 27 - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Sjirk Ament - WaarBenJij.nu

Reisverslag dag 27

Door: Sjirk

Blijf op de hoogte en volg Sjirk

10 December 2015 | Thailand, Singburi

Dag 27 (9/12): Vandaag hebben wij een kort lesdagje. Alleen in de ochtend geven we les zodat we in de middag naar het zwembad kunnen. Het eerste uur hebben we een eerste klas. Dat zijn kinderen van zo'n 7 jaar oud. We spelen weer het hoofd, schouders, knie en teen lied en dat werkt erg goed. Het tweede uur hebben we een klas van 20 leerlingen die zo'n 12 jaar oud zijn. Ik heb deze klas gisteren al gehad dus ik weet hun niveau ongeveer. We doen war grammatica oefeningen en de leerlingen vinden het leuk en ze leren ook best veel. Dat was ook onze laatste les. Vandaag ging al stukken beter dan gisteren! Na het middageten gaan we naar een nabijgelegen zwembad en dat is erg relaxend. Na het zwemmen vertrekken we naar de barbecue. Dat smaakt erg goed totdat we klaar zijn. Na de barbecue vertrekken we in een grote partybus naar een bar en daar spenderen we de hele avond. Het is een erg gezellig en we zijn pas laat weer terug op de accommodatie.