Reisverslag dag 9&10 (weekend!) - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Sjirk Ament - WaarBenJij.nu Reisverslag dag 9&10 (weekend!) - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Sjirk Ament - WaarBenJij.nu

Reisverslag dag 9&10 (weekend!)

Door: Sjirk

Blijf op de hoogte en volg Sjirk

22 November 2015 | Thailand, Singburi

Op het moment van schrijven is het zondagmiddag, 13.21 uur. Ik verveel me momenteel een beetje want in het weekend is hier niet erg veel te doen. Veel mensen vertrekken vrijdag of zaterdag naar een nabijgelegen plek om een wat actiever weekend te beleven. Ik vind zo'n eerste volledig weekend wel prettig om hier wat rustig aan te doen. Zo zijn we gisteren bijna de hele dag naar het zwembad geweest en hebben we niet zo veel bijzonders gedaan. 's Avonds was wel erg bijzonder want toen zijn we naar de nachtmarkt van Singburi geweest. Dat is elke zaterdagavond. En dat was een mega markt! De hele markt was overdekt maar wel in de open lucht. Je kon hier heel makkelijk verdwalen, het was écht heel groot. Eerst hebben we wat bij de kleren gekeken en daarna bij het voedsel. Dat varieerde van ijs tot vis en van vlees tot kakkerlakken. Die werden voor je neus klaargemaakt. Ook werden er soepen en pastas verkocht, en deze kreeg je dan mee in een plastic zakje. Na een paar keer verdwalen en telkens per ongeluk op dezelfde plek terecht komen zijn we naar een groot café gegaan waar we een drankje hebben genomen met Thaise live countrymuziek op de achtergrond. Heel leuk om zoiets eens te bekijken en naar te luisteren. Na één drankje zijn we weer teruggegaan naar het kamp en hebben we ook nog even gezellig gezeten in de bar. Tussendoor heb ik nog even met De Tike gebeld. Vandaag is er nog bijna niemand terug op het kamp. Het is wat een saaie boel. Wel heb ik al mijn programma veranderd voor de week na het olifanten verzorgen. Ik ga in die week naar een "Hill Tribe", waarin je een oude Thaise stam ontmoet en je hun gaat helpen met hun dagelijkse leven. Dit kan van alles zijn. Landbouw, lesgeven, spelletjes met de kinderen... Ik ga straks mijn tas inpakken omdat ons vanavond een 12 uur lange bustocht naar de olifanten staat te wachten... Daar heb ik wel al mijn spullen voor nodig.
Het is nu 13.35 uur, ik heb me weer 14 minuten kunnen vermaken. Kan ik nu weer verder met vervelen... ;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Thailand 2015

Reis naar Thailand

Recente Reisverslagen:

22 December 2015

Reisverslag dag 40 (LAATSTE dag!!)

21 December 2015

Reisverslag dag 39

20 December 2015

Reisverslag dag 38

20 December 2015

Reisverslag dag 37

19 December 2015

Reisverslag dag 36
Sjirk

van 13-11-2015 t/m 23-12-2015 op reis in Thailand

Actief sinds 08 Nov. 2015
Verslag gelezen: 51
Totaal aantal bezoekers 2497

Voorgaande reizen:

13 November 2015 - 23 December 2015

Thailand 2015

Landen bezocht: