Reisverslag dag 16&17 (weekend) - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Sjirk Ament - WaarBenJij.nu Reisverslag dag 16&17 (weekend) - Reisverslag uit Singburi, Thailand van Sjirk Ament - WaarBenJij.nu

Reisverslag dag 16&17 (weekend)

Door: Sjirk

Blijf op de hoogte en volg Sjirk

29 November 2015 | Thailand, Singburi

Dag 16&17 (28 en 29/11): Weekend! ...soort van... We worden erg vroeg wakker gemaakt in de bergen om de zonsopgang te zien. Dat ziet er prachtig uit. Na snel de tenten opgeruimd te hebben lopen we via een andere route terug naar beneden. Dit duurt zo'n 40 minuten. Als we op de autoweg aankomen worden we daar opgepikt en zijn we mooi rond 8 uur terug op de accommodatie voor ontbijt. Daarna beginnen we in te pakken en om 1 uur vertrekken we terug naar het basiskamp. Eerst staat er weer een 4 uur lange tocht door de bergen op ons te wachten richting Mae Sot. Als we zijn aangekomen moeten we anderehalf uur op onze nachtbus wachten. Na 6 uur in de nachtbus en de taxi richting ons kamp komen we rond 2 uur 's nachts weer aan op onze vertrouwde accommodatie. Ik ben snel mijn bed in gedoken want vanavond vertrek ik alweer richting mijn volgende project. Deze zondag ga ik even goed orienteren welk project ik de laatste week wil doen en ga ik maar vast inpakken voor vanavond. Om 20.00 uur zal er voor mij weer een lange busrit klaarstaan richting Chiang Rai. Daar ga ik een week lang een Hill Tribe bezoeken. Ik ga er vanuit dat hier geen internet is. Er zal dus weinig nieuws komende week op dit blog verschijnen. Voor volgende week geldt: geen bericht is goed bericht!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Singburi

Thailand 2015

Reis naar Thailand

Recente Reisverslagen:

22 December 2015

Reisverslag dag 40 (LAATSTE dag!!)

21 December 2015

Reisverslag dag 39

20 December 2015

Reisverslag dag 38

20 December 2015

Reisverslag dag 37

19 December 2015

Reisverslag dag 36
Sjirk

van 13-11-2015 t/m 23-12-2015 op reis in Thailand

Actief sinds 08 Nov. 2015
Verslag gelezen: 40
Totaal aantal bezoekers 2479

Voorgaande reizen:

13 November 2015 - 23 December 2015

Thailand 2015

Landen bezocht: