Reisverslag dag 35 - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Sjirk Ament - WaarBenJij.nu Reisverslag dag 35 - Reisverslag uit Ban Khao Lak, Thailand van Sjirk Ament - WaarBenJij.nu

Reisverslag dag 35

Door: Sjirk

Blijf op de hoogte en volg Sjirk

19 December 2015 | Thailand, Ban Khao Lak

Dag 35 (17/12): Hoewel ik de wekker lekker laat heb gezet word ik toch vroeg wakker. Sommigen op mijn kamer moeten vroeg uitchecken maar dat is voor mij niet het geval. Als ik eindelijk klaar ben voor een ontbijt neem ik een kijkje op de lokale ochtendmarkt. Allemaal vers vlees, vis, groente, fruit en ander voedsel wordt er verkocht. De markt is echt groot en divers. Op de visafdeling loop je door alle plassen water maar bij de rest is het wel wat schoner. Na mijn kersverse marktontbijtje ga ik terug naar het hostel en word ik om 11 uur opgepikt door een busje. Ik word afgezet bij een verzamelpunt en na een tijdje wachten vertrekt dan mijn bus richting Khao Sok National Park. Eenmaal in de bus leer ik al meteen twee Nederlanse meiden kennen die samen reizen. Ook zij gaan naar Khao Sok maar hebben in tegenstelling tot mij nog niks geboekt. De busrit duurt een paar uur maar wij hebben het als drie Nederlanders wel erg gezellig. Ik was van plan wat te lezen of muziek te luisteren in de bus maar daar is niks van terecht gekomen... Uiteindelijk komen we aan in Khao Sok en word ik afgezet bij mijn hostel samen met de twee andere Nederlanders, Britt en Daphne. Er is echter geen plek meer in het hostel maar zij hebben vijf minuten later al een slaapplek bemachtigd bij een hostel 100 m verderop. Bij het inchecken kom ik erachter dat de 6 persoons slaapzaal die ik geboekt heb om de een of andere reden vol zit en dus krijg ik een tweepersoons kamer voor mezelf. Best wel lekker luxe na al die slaapzalen! Als ik mijn spul in de kamer heb gelegd boeken we met zijn drieën een tocht door het national park voor twee dagen en één nacht. Het programma ziet er erg aantrekkelijk uit! Daarna spreken we een tijd af voor het avondeten. Als ik wat heb gerelaxed op mijn kamer en het dorpje wat heb verkend haal ik de andere twee op om wat te eten. We nemen er behoorlijk de tijd voor maar dat geeft niet. Als we uitgegeten zijn, zijn we eigenlijk wel klaar en gaan we ieder naar ons eigen hostel om te gaan slapen en de tas in te pakken voor morgen.

Ps: Op het kaartje staat dat ik in Khao Lak zit aan het water, maar het is eigenlijk het grote meer Ratchaprapha ten nporden daarvan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Ban Khao Lak

Thailand 2015

Reis naar Thailand

Recente Reisverslagen:

22 December 2015

Reisverslag dag 40 (LAATSTE dag!!)

21 December 2015

Reisverslag dag 39

20 December 2015

Reisverslag dag 38

20 December 2015

Reisverslag dag 37

19 December 2015

Reisverslag dag 36
Sjirk

van 13-11-2015 t/m 23-12-2015 op reis in Thailand

Actief sinds 08 Nov. 2015
Verslag gelezen: 46
Totaal aantal bezoekers 2477

Voorgaande reizen:

13 November 2015 - 23 December 2015

Thailand 2015

Landen bezocht: